Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: chat box


Post Whore in the making!!

Status: Offline
Posts: 281
Date: Aug 25, 2009
chat box
Permalink Closed


is there a way to move the chat box to the bottom?

__________________
87 GN :D 04 SCMCSS- sold :( 03 GTI... eh it gets from point a to b


Moderator

Status: Offline
Posts: 1343
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

We can move it to the side, to the bottom.... It really is up to everyone.  I think at the bottom is too far down.  Maybe the side?  We can try it tonight and see what everyone thinks.



__________________
~Angela~







Moderator

Status: Offline
Posts: 2150
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

i think its great ontop

__________________
Pres. WICKED RIDES car club
www.wickedridesnj.com
www.wickedmontes.com


Administrator- Comic Relief

Status: Offline
Posts: 1926
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

Not the side I think that would be toooo confusinggg and cluttered....I like it on top (hey now) but dont care, as long as I can see it somewhere...lol...

Joe

__________________
www.facebook.com/montess2kphotography


Moderator

Status: Offline
Posts: 4020
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

on top also

__________________


I Live my life in such a way that when my feet hit the floor in the morning...Satan shudders & says "Oh shit, he's awake!"



Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

on top works, I'm starting to get use to this

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 2150
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

i guess we all like it on top

__________________
Pres. WICKED RIDES car club
www.wickedridesnj.com
www.wickedmontes.com


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

Tonys57chevy wrote:

i guess we all like it on top



confuse ugh you left it wide open for me Tony..... it's so hard to be PG-13 lol

 



__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 2150
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

OMG Sorry for a change i was thinking clean

__________________
Pres. WICKED RIDES car club
www.wickedridesnj.com
www.wickedmontes.com


Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

can you put it on a pole?


__________________
Signature.jpg


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

LMAO.....

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 4020
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

john get the pole site up for the seapirate.or they'll have to use one of the trees..lol

__________________


I Live my life in such a way that when my feet hit the floor in the morning...Satan shudders & says "Oh shit, he's awake!"



Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

Already in the works LOL

__________________
Signature.jpg


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

ouch that would hurt

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 4020
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

yes it would Tim but it sure as hell would make me laugh even harder watching them.

__________________


I Live my life in such a way that when my feet hit the floor in the morning...Satan shudders & says "Oh shit, he's awake!"



Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

yeah nothing like getting getting pine needles in their tushy

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 1343
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

I also like it on top

__________________
~Angela~







Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

we are talking about the chat box right?!?!?!?!?!?!?!

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 4020
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

i might need a cigarette soon...lmfao

__________________


I Live my life in such a way that when my feet hit the floor in the morning...Satan shudders & says "Oh shit, he's awake!"



Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

isn;t that a chick thing???

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 2150
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

ok i am done not getting into trouble here .. the chat box i like on top

__________________
Pres. WICKED RIDES car club
www.wickedridesnj.com
www.wickedmontes.com


Senior Member

Status: Offline
Posts: 224
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

Donutboy97 wrote:

isn;t that a chick thing???




hmmmm, ask Manaic and Tommy..... LMAO

 



__________________
Signature.jpg


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

I'm afraid too, some things are just better left unsaid... even if we already know the answer lol

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator

Status: Offline
Posts: 4020
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

no it's not a chick thing...lol

__________________


I Live my life in such a way that when my feet hit the floor in the morning...Satan shudders & says "Oh shit, he's awake!"



Moderator

Status: Offline
Posts: 410
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

I like the chat box on top as well!

__________________
~~~~~~~~~~~~~
     Karen
~~~~~~~~~~~~~


Senior Member

Status: Offline
Posts: 245
Date: Aug 25, 2009
Permalink Closed

top is goodsmile



__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 646
Date: Aug 26, 2009
Permalink Closed

I love it on top.

__________________




 Matt smile


Moderator

Status: Offline
Posts: 1668
Date: Aug 27, 2009
Permalink Closed

OMG...wide open...I am proud of you Timbiggrin you could have gotten in big trouble, but you made a wise decision nod.gif

__________________


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Aug 27, 2009
Permalink Closed

Mrs doc wrote:

OMG...wide open...I am proud of you Timbiggrin you could have gotten in big trouble, but you made a wise decision nod.gif




 sometimes it's funnier with suttle hints.  Besides this MC crew can be a dirty bunch biggrin



__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Administrator- Comic Relief

Status: Offline
Posts: 1926
Date: Aug 28, 2009
Permalink Closed

Me and my virgin ears (eyes) cannot be reading such things!!! lol..

Joe

__________________
www.facebook.com/montess2kphotography


Moderator - Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 5491
Date: Aug 28, 2009
Permalink Closed

[Cough cough] BS! [cough] LOL!

__________________

There is no such thing as Too Many Montes
Member of the Motley Cruisers Car Club




Administrator- Comic Relief

Status: Offline
Posts: 1926
Date: Sep 1, 2009
Permalink Closed

Have a cold? You should take something for that! lol....

Joe

__________________
www.facebook.com/montess2kphotography


Moderator - Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 5491
Date: Sep 1, 2009
Permalink Closed

Nope Just allergies, LOL!

__________________

There is no such thing as Too Many Montes
Member of the Motley Cruisers Car Club




Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed

How do I get those smileys to work on the chat lines???



__________________
~Dave~
Monte Carlo   "Born on the track........Driven on the Street"


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed

Dave, you either copy and paste them in or memorize them.  if you want a smile, surround it with colins. :"Smile": (without the quotes) becomes smile.gif and :"beer": becomes beer.gif

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed

copying and pasting does not seem to work, with either BBcode or HMTL.

It works in the posting part but not in the chat lines??


__________________
~Dave~
Monte Carlo   "Born on the track........Driven on the Street"


Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed

Sum Kool smileys:






















and lots more..................keep an eye out!




__________________
~Dave~
Monte Carlo   "Born on the track........Driven on the Street"


Moderator

Status: Offline
Posts: 1668
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed

outrageous Dave, very kool


__________________


Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed




Thank You MD!



LUV IT!



-- Edited by redline SS on Friday 18th of September 2009 05:13:53 PM

__________________
~Dave~
Monte Carlo   "Born on the track........Driven on the Street"


Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed

Here is the site for lottsa smileys:

http://smileys.on-my-web.com/categorie-Happy.html




-- Edited by firegirl68 on Sunday 20th of September 2009 10:07:34 AM

__________________
~Dave~
Monte Carlo   "Born on the track........Driven on the Street"
Doc


Administrator

Status: Offline
Posts: 914
Date: Sep 18, 2009
Permalink Closed



__________________

Jay - 86 Monte LS

We'll be Friends till we're old and senile.... then we'll be New Friends.



Administrator- Comic Relief

Status: Offline
Posts: 1926
Date: Sep 19, 2009
Permalink Closed

Poor smilies are being over worked!

Joe

__________________
www.facebook.com/montess2kphotography


Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Sep 19, 2009
Permalink Closed

ok...i know i can be crazy at times, but did we ditch the post topic in the chat box?? lol

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator - Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 5491
Date: Sep 19, 2009
Permalink Closed

Tim, Tommy stopped it for a bit.

__________________

There is no such thing as Too Many Montes
Member of the Motley Cruisers Car Club




Moderator-Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 3515
Date: Sep 19, 2009
Permalink Closed

ok, as long as I know I'm not going crazy lol

__________________


2001 Monte Carlo LS
1988 Monte Carlo SS
As Shown In November 2011 Super Chevy Magazine with a magnafying glass...



Moderator - Monte Hunter Lead Investigator

Status: Offline
Posts: 5491
Date: Sep 20, 2009
Permalink Closed

Donutboy97 wrote:

ok, as long as I know I'm not going crazy lol




 That has yet to be determained! LOL!



__________________

There is no such thing as Too Many Montes
Member of the Motley Cruisers Car Club




Guru

Status: Offline
Posts: 1092
Date: Sep 20, 2009
Permalink Closed

Montess2k wrote:

Poor smilies are being over worked!

Joe



U hain't seen nuttin yet!!


 



__________________
~Dave~
Monte Carlo   "Born on the track........Driven on the Street"


Moderator

Status: Offline
Posts: 4020
Date: Sep 22, 2009
Permalink Closed

hey Ang is there any way we can change the color of our names in the chat box?

__________________


I Live my life in such a way that when my feet hit the floor in the morning...Satan shudders & says "Oh shit, he's awake!"

Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.



Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard